ID: 1831341
značka: PL5576
Aktualizováno
před 5 dny
Požadujeme
VŠ/SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru Praxe na obdobné pozici min. 3 roky.
Aktivní znalost AJ – min. B2 (slovem i písmem).
Pokročilé znalosti MS Office – zejména MS Excel (práce s většími objemy dat - kontingenční tabulky).
Znalost SAP výhodou; analytické myšlení, preciznost, dotahování věcí do konce, aktivní přístup k plnění svěřených úkolů.
Pozice je vhodná pro ženy i muže.
Aktivní znalost AJ – min. B2 (slovem i písmem).
Pokročilé znalosti MS Office – zejména MS Excel (práce s většími objemy dat - kontingenční tabulky).
Znalost SAP výhodou; analytické myšlení, preciznost, dotahování věcí do konce, aktivní přístup k plnění svěřených úkolů.
Pozice je vhodná pro ženy i muže.
Nabídka
Velmi zajímavá a zodpovědná práce s možností využití home office (po zapracování). Mzda v rozmezí od 50 do 60 tisíc btto. Velká škála firemních benefitů (benefitní karta pro sportovní a kulturní aktivity), penzijní připojištění. Příspěvek na stravování a velký výběr jídel. Jazyové kurzy a vzdělávání, které potřebujete k práci.
Pracovní náplň
Plánovací, kontrolní a analytické úkony v týmu operačního plánování a kontroly nákupu.
Odborná podpora a navrhování řešení na základě analýzy dat a implementace ve spolupráci s ostatními odděleními.
Monitoring nákupu při ukončování výroby - EOMP (konec hromadné výroby).
Monitoring připravenost nákupních dat pro objednávání materiálu (ceny, dodavatelé, dodací podmínky...).
Využívání základních znalostí související s řízením a logistikou.
Odpovědnost za nákup materiálu a komponentů pro výrobu v souladu se zásadou a pracovními postupy.
Podpora managementu při zvyšování odbornosti a zaškolování zaměstnanců.
Vedení a vizualizace nákupních objednávek.
Správa API (A: dodání dílů, P: požadavek na výrobu, I: zásoby).
Rozvoj nákupních procesů a implementace IT nástrojů.
Spolupracáce s propojenými organizacemi.
Odborná podpora a navrhování řešení na základě analýzy dat a implementace ve spolupráci s ostatními odděleními.
Monitoring nákupu při ukončování výroby - EOMP (konec hromadné výroby).
Monitoring připravenost nákupních dat pro objednávání materiálu (ceny, dodavatelé, dodací podmínky...).
Využívání základních znalostí související s řízením a logistikou.
Odpovědnost za nákup materiálu a komponentů pro výrobu v souladu se zásadou a pracovními postupy.
Podpora managementu při zvyšování odbornosti a zaškolování zaměstnanců.
Vedení a vizualizace nákupních objednávek.
Správa API (A: dodání dílů, P: požadavek na výrobu, I: zásoby).
Rozvoj nákupních procesů a implementace IT nástrojů.
Spolupracáce s propojenými organizacemi.
Kontakt - zadavatel pozice
Personal Consult s.r.o.Odpovědná osoba: Lucie Kloučková Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.personalconsult.cz
Adresa:
ul. 17. listopadu 400
Pardubice
530 02
Další volná místa práce v Pardubicích a okolí (879)
Pardubice
PRAGMA personální agentura s.r.o.
140 - 160 Kč za hodinu
Možnost ubytování
před týdnem
Pardubice
Enter-Prise Sorting, s.r.o.
125 - 135 Kč za hodinu
Pardubice okolí, Stéblová
Personal Consult s.r.o.
30000 - 35000 Kč za měsíc
Stéblová (okres Pardubice)
Personal Consult s.r.o.
30000 - 34000 Kč za měsíc
včera
Lázně Bohdaneč (okres Pardubice)
LZ STAVBY A DEMOLICE s.r.o.
200 - 250 Kč za hodinu
Možnost ubytování
Pardubice
Rambrok, s.r.o.
27000 - 30000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Býšť (okres Pardubice)
LONTECH-surface treatment, s.r.o.
40000,00 - 60000,00 Kč za měsíc
Pardubice
Bubnovi s.r.o.
25000 - 40000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Pardubice
Manuvia Pardubice
33000 Kč za měsíc
Možnost ubytování
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice