ID: 1830014
Aktualizováno
včera
Pracovní náplň
- vytváření obchodní strategie pro svěřený region
- aktivní vyhledávání nových zákazníků v přiděleném regionu
- pravidelné služební cesty k zákazníkům
- administrativní činnost – tvorba cenových nabídek, správa pohledávek
- pravidelný report, trendy a prodejní výsledky, plnění stanoveného obchodního plánu
- podpora backoffice pro rychlejší a efektivnější komunikaci se zákazníky
Požadujeme
M/Ž, SŠ/VOŠ/VŠ technického směru (nejlépe strojírenské zaměření); zkušenosti a znalosti v obchodní činnosti, popř. projektovém řízení ve strojírenství (podmínkou min. 1 rok praxe v oblasti hutních materiálů, strojírenství, popř. průmyslových plastů); vhodné i pro juniory s prozákaznickým myšlením a vztahem k obchodu;
- schopnost samostatné i týmové práce, ochota učit se novým věcem
- profesionální vystupování, organizační a komunikativní schopnosti
- ŘP sk. „B“ s praxí (služební cesty)
- jazykové znalosti výhodou
Nabízíme
- finanční ohodnocení na základě obchodních výsledků (fix + kvartální bonusy) cca 40-60.000,-Kč
- práce na HPP v české výrobní společnosti
- 25 dní dovolené
- firemní vůz k soukromým účelům
- telefon a notebook
- příspěvek na stravné
Kontakt - zadavatel pozice
Personal Consult s.r.o.Odpovědná osoba: Alena Lhotáková Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.personalconsult.cz
Adresa:
S. K. Neumanna 1257
Hradec Králové
500 02
Další volná místa práce na pozici Obchodní zástupce v Praze a okolí (1421)
Praha
JOBSTART s.r.o.
35000 - 70000 Kč za měsíc
Praha
ProfesKontakt, s.r.o.
35000 - 60000 Kč/měsíc
celá ČR (okres Praha hl.m.)
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR
Praha
Adecco Praha pobočka
45000 Kč za měsíc
před týdnem
Praha
Hofmann Wizard s.r.o. Import
60000 - 85000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice