ID: 1830014
Aktualizováno
před 4 dny
Pracovní náplň
- vytváření obchodní strategie pro svěřený region
- aktivní vyhledávání nových zákazníků v přiděleném regionu
- pravidelné služební cesty k zákazníkům
- administrativní činnost – tvorba cenových nabídek, správa pohledávek
- pravidelný report, trendy a prodejní výsledky, plnění stanoveného obchodního plánu
- podpora backoffice pro rychlejší a efektivnější komunikaci se zákazníky
Požadujeme
M/Ž, SŠ/VOŠ/VŠ technického směru (nejlépe strojírenské zaměření); zkušenosti a znalosti v obchodní činnosti, popř. projektovém řízení ve strojírenství (podmínkou min. 1 rok praxe v oblasti hutních materiálů, strojírenství, popř. průmyslových plastů); vhodné i pro juniory s prozákaznickým myšlením a vztahem k obchodu;
- schopnost samostatné i týmové práce, ochota učit se novým věcem
- profesionální vystupování, organizační a komunikativní schopnosti
- ŘP sk. „B“ s praxí (služební cesty)
- jazykové znalosti výhodou
Nabízíme
- finanční ohodnocení na základě obchodních výsledků (fix + kvartální bonusy) cca 40-60.000,-Kč
- práce na HPP v české výrobní společnosti
- 25 dní dovolené
- firemní vůz k soukromým účelům
- telefon a notebook
- příspěvek na stravné
Kontakt - zadavatel pozice
Personal Consult s.r.o.Odpovědná osoba: Alena Lhotáková Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.personalconsult.cz
Adresa:
S. K. Neumanna 1257
Hradec Králové
500 02
Další volná místa práce na pozici Obchodní zástupce v Praze a okolí (1283)
Praha
CRI ameba.eu, s.r.o.
45000 - 75000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Praha
TRITON Hunters, spol. s r.o.
40000 - 45000 Kč za měsíc
Praha
O2 Czech Republic a.s.
90000 - 140000 Kč za měsíc
Praha 5
Engel & Völkers
35000 - 80000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice