ID: 1828287
značka: A9972
Aktualizováno
minulý měsíc
Požadujeme
- SŠ/VŠ v oboru ekonomie, personalistika, andragogika nebo obdobně
- Minimálně 3 roky praxe v HR, ideálně ve výrobní společnosti
- Znalost HR procesů včetně náboru, on-boardingu, off-boardingu
- Pojem o pracovním právu – ZP, personální agenda, zákon o zaměstnanosti
- Zkušenost s přípravou ISO je výhodou
- Pokročilá znalost MS Office, znalost SAP je výhodou
- Znalost docházkového systému Saltech PowerKey je výhodou
- Pokročilá znalost anglického jazyka
- Organizační a komunikační schopnosti
- Řidičský průkaz skupiny B
Nabídka
- Moderní a motivující pracovní prostředí
- Možnost kariérního růstu
- Půlroční bonusy
- Pružnou pracovní dobu v rozmezí 8:00 - 16:30
- Dotované stravování ve vlastní jídelně
- Příspěvky na penzijní připojištění
- Cafeteria systém
- Multisport karta
- 5 týdnů dovolené
- Moderní pracovní prostředí
- Firemní akce
Pracovní náplň
Pro tým HR předního dodavatele interiérových doplňků hledáme motivovaného a schopného HR Generalistu, který bude hrát klíčovou roli v naplňování strategických cílů v oblasti lidských zdrojů.
Tato pozice je dynamická a plná různorodých úkolů, které jsou klíčové pro efektivní fungování personálního oddělení. Společnost je stabilním perspektivním zaměstnavatelem, který je na trhu již 30 let.
1. Správa docházky zaměstnanců:Zodpovědnost za sledování docházky všech kmenových a agenturních zaměstnanců v docházkovém systému a příprava výstupů a exportů pro měsíční zpracování mezd.
2. Koordinace komunikačních kanálů ve firmě:Spoluvytváření komunikačních cest a metod ve firmě jako interní sdělení, inzerce, sociální média atd., s cílem udržovat efektivní komunikaci mezi zaměstnanci a vedením.
3. Zastřešení Trainee programu:Řízení a koordinace programu pro nové zaměstnance (Trainee program), který má za cíl jejich efektivní začlenění do pracovního procesu a růst jejich profesních dovedností.
4. Správa benefitů:Zodpovědnost za správu Cafeterie/Sodexho a dobíjení karet na obědy, a také správa dalších benefitů pro zaměstnance.
5. Personální procesy:dohled na firemní postupy při náboru a adaptaci nových zaměstnanců, zajištění vstupních školení, agenda popisů práce a organigramů, agenda personálních předpisů
6. Další úkoly:Zpracování přehledu o absenci zaměstnanců a implementace preventivních programů, role interního školitele a poradce v oblasti lidských zdrojů, spolupráce při realizaci certifikací závodu dle norem ISO, VDA, IATF, interní HSE, FES, aktivní zapojení při zavádění systému FES v HR, přehled o stávající legislativě v oblasti lidských zdrojů (Zákoník práce apod.), a správa uživatelského objednávkového systému.
Tato pozice je skvělou příležitostí pro kandidáta, který má zkušenosti v oblasti lidských zdrojů a chce se podílet na rozvoji a úspěchu společnosti.
Tato pozice je dynamická a plná různorodých úkolů, které jsou klíčové pro efektivní fungování personálního oddělení. Společnost je stabilním perspektivním zaměstnavatelem, který je na trhu již 30 let.
1. Správa docházky zaměstnanců:Zodpovědnost za sledování docházky všech kmenových a agenturních zaměstnanců v docházkovém systému a příprava výstupů a exportů pro měsíční zpracování mezd.
2. Koordinace komunikačních kanálů ve firmě:Spoluvytváření komunikačních cest a metod ve firmě jako interní sdělení, inzerce, sociální média atd., s cílem udržovat efektivní komunikaci mezi zaměstnanci a vedením.
3. Zastřešení Trainee programu:Řízení a koordinace programu pro nové zaměstnance (Trainee program), který má za cíl jejich efektivní začlenění do pracovního procesu a růst jejich profesních dovedností.
4. Správa benefitů:Zodpovědnost za správu Cafeterie/Sodexho a dobíjení karet na obědy, a také správa dalších benefitů pro zaměstnance.
5. Personální procesy:dohled na firemní postupy při náboru a adaptaci nových zaměstnanců, zajištění vstupních školení, agenda popisů práce a organigramů, agenda personálních předpisů
6. Další úkoly:Zpracování přehledu o absenci zaměstnanců a implementace preventivních programů, role interního školitele a poradce v oblasti lidských zdrojů, spolupráce při realizaci certifikací závodu dle norem ISO, VDA, IATF, interní HSE, FES, aktivní zapojení při zavádění systému FES v HR, přehled o stávající legislativě v oblasti lidských zdrojů (Zákoník práce apod.), a správa uživatelského objednávkového systému.
Tato pozice je skvělou příležitostí pro kandidáta, který má zkušenosti v oblasti lidských zdrojů a chce se podílet na rozvoji a úspěchu společnosti.
Kontakt - zadavatel pozice
Hofmann Wizard s.r.o. Praha Lazarská 13/8 120 00 Praha 2Další volná místa práce v Pardubicích a okolí (876)
aktivní nabídka
Pardubice okolí, Stéblová
Personal Consult s.r.o.
30000 - 35000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Pardubice
Enter-Prise Sorting, s.r.o.
125 - 135 Kč za hodinu
Pardubice
PRAGMA personální agentura s.r.o.
140 - 160 Kč za hodinu
Možnost ubytování
před 2 dny
Lázně Bohdaneč (okres Pardubice)
LZ STAVBY A DEMOLICE s.r.o.
200 - 250 Kč za hodinu
Možnost ubytování
Stéblová (okres Pardubice)
Personal Consult s.r.o.
30000 - 34000 Kč za měsíc
Pardubice
Rambrok, s.r.o.
27000 - 30000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Býšť (okres Pardubice)
LONTECH-surface treatment, s.r.o.
40000,00 - 60000,00 Kč za měsíc
Pardubice
Bubnovi s.r.o.
25000 - 40000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Pardubice okolí
Personal Consult s.r.o.
40000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice