Pracovní náplň
Jsme tým konzultantů společnosti Conectart, a pro našeho partnera, společnost innogy, zajišťujeme péči o stávající klienty, kterým pomáháme, radíme a zajišťujeme jim podporu na klientské lince...
... aktuálně hledáme nové parťáky, a to jak na zkrácený, tak na plný hlavní pracovní poměr.
Jaká je naše náplň práce?
○ Naším hlavním úkolem je pomoc klientům: klienti nám volají s různými požadavky a dotazy, pomáháme jim například se změnami záloh, úpravou smluv, upomínkami, odečty atd.
○ Součástí naší práce je taky prodej: na základě potřeb a preferencí nabízíme další služby či produkty.
○ Pracujeme v týmu: potkáváme se na poradách, řešíme kvalitu našich služeb, novinky v oboru nebo třeba zpětnou vazbu od klientů.
○ Dlouhodobě se vzděláváme: pravidelně pořádáme workshopy a semináře, znalosti z těchto školení jsou užitečné jak v profesním, tak i osobním životě.
Požadujeme
○ Máš příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti.
○ Důležitá je pro nás uživatelská znalost práce na počítači.
○ Jsi časově flexibilní: pracujete v osmihodinových směnách od 08:00 - 20:00 hod., víkendy máme 2x do měsíce, ty ale často řešíme prací z domu a navíc za příplatek.
○ Máš chuť se učit: ze startu u nás projdeš certifikovaným školením, na kterém Tě naučíme vše potřebné.
Nabízíme
○ Rostoucí fixní mzda: nováčci u nás začínají za 20 000,- Kč plus bonusy, po zkušebce se ale můžeš dostat klidně na 30 000,- Kč plus bonusy.
○ Odměna za spolehlivost: v průběhu roku si můžeš vydělat dalších 30 000,- Kč.
○ Prodej je nedílnou součástí naší práce: bonusy za prodej můžou dosáhnout klidně 17 000,- Kč za měsíc!
○ Náborový příspěvek: 12 000,- Kč na odměnách Ti rozložíme do zkušebky.
○ Osobní ohodnocení: 2 500,- Kč měsíčně a to jen za splnění pravidelného docházení do práce.
○ Máme stravenkový paušál po zkušební době: dalších 1 300,- Kč k výplatě v čistém navíc.
○ Home Office: ten je možný po zaučení na pobočce a po domluvě s přímým nadřízeným, je s příplatkem až 800,- Kč k výplatě v čistém navíc.
Benefity? Ale jistě!
○ Dovolená navíc: 20 dní dovolené plus 5 dní od firmy jako benefit.
○ Jakožto velká společnost máme hromadu benefitů, které nám zpříjemňují práci: Benefit Plus Cafeterie, tarify od Vodafonu, VIP účet u Datartu, neveřejné slevy od Samsungu, MultiSport karta, přístup k výplatě kdykoliv díky Advantu, volňásky do ZOO a mnoho dalších...
Kdy začínáme?
○ Náš nástupní den je 04.11.2024: nelekej se, nezačínáme od nového měsíce, naše školení a nástupní dny se totiž odvíjejí podle toho, kdy můžou naši trenéři.
○ V tento den začne Tvé školení, které máš samozřejmě hrazené jako normální pracovní den: učený z nebe nespadl, v rámci zkušebky z tebe uděláme kovaného konzultanta a do prvního půl roku projdeš všemi důležitými semináři a workshopy!
Poznámka
Uvidíme se na pohovoru?
Nabídka Tě zaujala a už se pomalu vidíš v našem týmu? Není kam spěchat! Nejdříve ze všeho nám pošli Tvůj životopis (a motivační dopis nebo alespoň zprávu, proč jsme Tě zaujali a proč se k nám zrovna Ty hodíš) přes tlačítko "Odpovědět", které nalezneš níže...
... ozveme se Ti co nejdříve a společně si popovídáme o možné spolupráci.
Kontakt - zadavatel pozice
Conectart a.s.
Odpovědná osoba: Beáta Koryčanová
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Adresa:
Horní náměstí 1158
Olomouc
779 00
Další volná místa práce v Olomouci a okolí (853)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice