Požadujeme
○ Máš příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti.
○ Důležitá je pro nás uživatelská znalost práce na počítači a schopnost rychlé orientace v novém prostředí.
○ Jsi časově flexibilní: pracujete v osmihodinových směnách od 08:00 - 20:00 hod., víkendy máme 2x do měsíce, ty ale často řešíme prací z domu a navíc za příplatek.
○ Máš chuť se učit a nebojíš se zkusit něco nového: není potřeba znalost produktu nebo zkušenost z oboru, na začátku projdeš certifikovaným školením, na kterém Tě naučíme vše potřebné, stačí jen chtít.
Nabídka
○ Dostaneš jistotu fixní mzdy, nováčci u nás začínají za 20 000,- Kč plus bonusy, po zkušebce se ale můžeš dostat klidně na 30 000,- Kč plus bonusy.
○ V našem oboru jde o přesnost a dochvilnost. Kolegové, na které je spolehnutí si každý měsíc odnášejí příplatek ve výši 2 500,- Kč.
○ Za každé rozšíření služeb zákazníka máme bonusy, ty můžou dosáhnout klidně částky 12 000,- Kč a více, záleží jen na Tobě!
○ Podpoříme Tě do začátku, a to náborovým příspěvkem ve výši 12 000,- Kč, který Ti rozložíme ve zkušebce.
○ Co takhle stravenkový paušál po zkušební době? Na konci měsíce si připočteš circa 1 300,- Kč k výplatě v čistém navíc.
○ Máme parádní benefit, Home Office, z domu je možné pracovat po zaučení na pobočce a po domluvě s přímým nadřízeným, je s příplatkem až 800,- Kč k výplatě v čistém navíc.
Benefity? Ale jistě!
○ Do práce chodíme odpočatí, máme ze zákona 20 dní dovolené plus 5 dní od firmy jako benefit.
○ Jakožto velká společnost máme hromadu benefitů, které nám zpříjemňují práci: Benefit Plus Cafeterie, tarify od Vodafonu, VIP účet u Datartu, neveřejné slevy od Samsungu, MultiSport karta, přístup k výplatě kdykoliv díky Advantu, volňásky do ZOO a mnoho dalších...
Pracovní náplň
Jsme tým konzultantů společnosti Conectart, a pro našeho partnera, společnost innogy, zajišťujeme péči o stávající klienty, kterým pomáháme, radíme a zajišťujeme jim podporu na klientské lince...
... řadíme se mezi certifikované profíky v oboru a jsme první pomoc pro všechny klienty a zákazníky innogy, kteří hledají podporu po telefonu a ve virtuálním prostoru. Právě hledáme nové parťáky, a to jak na zkrácený, tak na plný hlavní pracovní poměr.
Jaká je naše náplň práce?
○ Naším hlavním úkolem je pomoc klientům innogy: klienti nám volají na zákaznickou linku s různými požadavky a dotazy, pomáháme jim například se změnami záloh, úpravou smluv, upomínkami, odečty atd.
○ Klientům také, na základě jejich potřeb a preferencí, nabízíme další služby či produkty, které jim usnadní život a ušetří čas a peníze.
○ Veškerou práci a komunikaci zaznamenáváme do interních systémů, aby v tom byl pořádek.
○ Každý den se náš tým potkává na poradách, řešíme kvalitu našich služeb, novinky v oboru nebo třeba zpětnou vazbu od klientů.
○ Dlouhodobě se vzděláváme: pravidelně pořádáme workshopy a semináře, znalosti z těchto školení jsou užitečné jak v profesním, tak i osobním životě.
Poznámka
Uvidíme se na pohovoru?
Nabídka Tě zaujala a už se pomalu vidíš v našem týmu? Není kam spěchat! Nejdříve ze všeho nám pošli Tvůj životopis (a motivační dopis nebo alespoň zprávu, proč jsme Tě zaujali a proč se k nám zrovna Ty hodíš) přes tlačítko "Odpovědět", které nalezneš níže...
... ozveme se Ti co nejdříve a společně si popovídáme o možné spolupráci.
Kontakt - zadavatel pozice
Conectart a.s.
Odpovědná osoba: Jakub Motáň
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Adresa:
Horní náměstí 1158
Olomouc
779 00
Další volná místa práce v Olomouci a okolí (854)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice