Pracovní náplň
Pokud ano, máme pro Vás skvělou pracovní výzvu.
Abyste na práci nebyl/a sám/a, k ruce Vám dáme menší tým šikovných juniorů, kteří Vás budou brát jako férového šéfa, který dokáže poradit a vést tím správným směrem. Na Vás bude například rozhodnout ve složitějších situacích, dbát na soulad s právním řádem České republiky nebo poskytnout vedení společnosti podklady pro strategická rozhodování.
Čemu se u nás budete primárně věnovat?
- Vedení všech účetních transakcí
- Samostatné účtování dokladů
- Měsíční, čtvrtletní a roční uzávěrky
- Tvorba rozvahy a výkazů zisků a ztrát
- Spolupráce s auditory a daňovými poradci
- Dohled nad dodržováním finančních zásad a předpisů
- Příprava finančních výkazů podle požadavků vedení společnosti
Požadujeme
- Komplexní znalosti účetní a daňové problematiky
- Pokročilé znalosti MS Excel
- Analytické dovednosti
- Velkou výhodou je orientace v problematice účtování rozpočtových a příspěvkových organizací
Nabízíme
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Příspěvek na stravenky 99 Kč/den
- Motivační systém
- Možnost profesního rozvoje – podpoříme Vás v pravidelném vzdělávání
- Možnost částečného home office
- Možnost zkráceného úvazku
Kontakt - zadavatel pozice
Axial Personnel Agency s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Veronika Čechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.axial.cz/
Adresa:
Mendlovo náměstí 149/16
Brno
603 00
Další volná místa práce na pozici Účetní v Brně a okolí (1108)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice