Otevři dveře k novým příležitostem na recepci biofarmatické společnosti! Hledáme recepční s láskou ke komunikaci, schopností administrativní podpory a chutí být součástí inovativního týmu. Kromě motivujícího mzdového ohodnocení získáš také možnost aktivní účasti na projektech. Těšíme se na tvou odpověď!
Pracovní náplň
- Zajištění plynulého chodu recepce a kanceláře.
- Evidence, třídění a distribuce firemní korespondence, datových schránek, pošty.
- Administrativní podpora útvaru (překlady různých materiálů, tisk, scan, organizace jednání/dílčích akcí atd.).
- Příjem, uvedení a evidence návštěv.
- Spolupráce a komunikace v rámci různých oddělení.
- Reporting, účast na meetinzích, školeních a jiných výjezdů.
- Aktualizace dat, správa internetových stránek společnosti.
- Dohlíží a organizuje dodržováním předpisů, termínů, revizí, školení a kontrol (BOZP, PO, …).
- Zpracování objednávek a faktur útvaru.
- Zajištění distribuce a evidence vstupních elektronických karet, klíčů a firemních razítek.
Požadujeme
- Min. středoškolské vzdělání.
- Zkušenosti na pozici či s administrativou.
- Výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost.
- Milé a vstřícné vystupování.
- Schopnost zachovat klid a úsměv i v nečekaných situacích.
- Anglický jazyk na úrovni A2.
Nabízíme
- Motivující mzdové ohodnocení.
- Příspěvek na dopravu – 600Kč měsíčně.
- 4x Whatever-days za kalendářní rok.
- Stravenkový paušál – 116 Kč čistého / den.
- Podpora rozvoje zaměstnance.
- Dodatečné volno k zákonné dovolené.
- Pracovní výročí (Bonus).
- Systém Cafeterie.
Dále také:
- Různorodou práci v přátelském kolektivu.
- Rodinnou atmosféru a stabilní zázemí.
- Budeš pracovat pro společnost, která vyvíjí průlomové léčebné metody.
- Moderní kancelář v centru Prahy.
Kontakt - zadavatel pozice
GUDMUND s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Jiří Vanderka DiS. Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Francouzská 299/98
Praha 10
101 00
Co o sobě říká společnost GUDMUND s.r.o.?
Jsme personálně-poradenská společnost, s mateřskou společností v německém Stuttgartu.
V České republice fungujeme od roku 2008 a od této doby pomáháme najít pracovníkům uplatnění na trhu práce. Dbáme na odborný, profesionální a HLAVNĚ lidský přístup.
Zakládáme si na tom, aby naše společnost byla společností, na kterou se budete rádi obracet při hledání zaměstnání.
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Recepční, Administrativní podpora v Praze a okolí (86)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice