Pracovní náplň
- Zajišťování nákupu dle požadavků zákazníka
- Hlídání skladových zásob
- Vystavování objednávek a odvolávek
- Hodnocení dodavatele
- Dohled nad odchylkami u dodávek
- Organizace mimořádných logistickýxh akcí
Požadujeme
- SŠ
- Znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
- Alespoň krátkou praxi v oblasti nákupu nebo logistiky
- Znalost práce na PC hlavně MS Office
- Komunikativnost, samostatnost, chuť se učit
Nabízíme
- Pozice je vhodná pro muže i ženy
- Zázemí perspektivní společnosti
- Flexibilní pracovní dobu
- Týden dovolené navíc
- Zvýhodněné stravování
- Možnost výhodného mobilního tarifu
- 13.a 14.plat
- Firemní akce
- Příspěvky na tábory pro děti a další rodinné příspěvky
- Obědy za pár korun
- Místo výkonu práce: Poděbrady
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Vladimíra Marková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Referent v Kolíně a okolí (32)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice