Pracovní náplň
- Správa help desku
- Rychlým řešením minimalizovat dopady IT problémů
- Budeš neustále v kontaktu s ostatními členy IT týmu a především service desku.
- Předávání složitějších problému k team leadrům
Požadujeme
- Orientaci na zákazníka a služby
- Obecnou znalost Windows 10, Microsoft aplikace, Citrix technologie
- Angličtina na úrovni B2
- Výhodou je, jestliže jsi se již setkal s ITIL supportem
Nabízíme
Tato pozice je vhodná pro každého nadšence IT i bez předešlých dlouholetých zkušeností. Důležité je pro nás, že se umíš nadchnout pro věc a naučit se vše, co budeš potřebovat k plnění své práce.
- 5 týdnů dovolené
- Multisport karta
- Zkrácená pracovní doba 7,5 hod.
- Stravenky
- Bonus za doporučení
- Firemní notebook a telefon
- Moderní kanceláře v Brně
- Důchodové pojištění
- Jazykové kurzy
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Petr Hykel Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Brně a okolí (1434)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice